CrossFit Miskolc

Az Alapvető Táplálkozás

Az elfogyasztott étel a tested üzemanyaga. Ne várd azt, hogy a tested kimagaslóan jól teljesítsen, ha rosszul étkezel. Ahhoz, hogy a teljesítményed optimalizálhasd, figyelned kell a bevitt élelem mennyiségére és minőségére is.

Egyél húst és zöldségeket, mogyoróféléket és magvakat, némi gyümölcsöt, egy kevés keményítőt, de semmi cukrot.

Az igazi élelem romlandó. Az az élelmiszer, ami sokáig eláll, tartósítószert tartalmaz, mely a tested ellensége.

Egyél igazi kaját. Szorítsd ki a mindennapjaidból a cukrot és a feldolgozott élelmiszereket.

Törekedj arra, hogy olyan ételt egyél, ami javítja a teljesítményedet, de nem növeli a testzsírodat.

A mesterséges édesítők NEM JAVASOLTAK! Több káros hatásuk van, mint jótékony. Ha már édesítőt használsz, törekedj a természetes változatokat fogyasztani. (pl. Stevia)Szükséged van zsírra! A jó zsír nem tesz kövérré. Mogyorófélék, magvak, tojás es avokádó csak néhány a sok közül, melyek igazán egészségesek. Természetesen csak mértékkel, mint minden mást. Az esszenciális zsírsavak segítik a hormontermelést, optimalizálják a vérnyomást / véralvadást, erősítik az immunrendszert és csökkentik a gyulladásokat.