Ingyenes Első Lecke

A legjobb módja, hogy megismerkedj velünk és az általunk képviselt sporttal: hogy kipróbálod. Tudjuk, a CrossFit nem tartozik az olcsó edzések közé, de ez azért van így, mert minden egyes órán olyan edzővel edzhetsz, aki érted van és mindent megtesz azért, hogy a teljesítményed napról napra javuljon.

Ahhoz, hogy belekóstolj ebbe a világba, nem kell mást tenned, mint felvenni velünk a kapcsolatot és lefoglalni az első ingyenes edzésed.

Az ingyenes Próbaleckéhez KATTINTS IDE. 

 

Mire van szükségem:

Új számodra a CrossFit és szeretnél felkészülni az első edzésedre. De mit is hozz magaddal?

Először is szükséged van egy kényelmes edzőruhára és cipőre.

Ha már egy ideje CrossFitezel, láthatod, hogy mi, akik már régóta edzünk szeretünk színes és olykor bohóc kinézetű cuccokban edzeni, nem beszélve a furcsa zokninkról. De ne aggódj, majd hozzászoksz J

Mégis mi az, amire még szükséged lehet? Ahhoz, hogy elkezd a CrossFitet, a fentebb említett dolgokon kívül másra nincs szükséged. A későbbiekben persze lesz néhány dolog, ami megkönnyíti majd az edzésed.

Ilyenek például:

  • Súlyemelő öv: növeli a hasűri nyomást, így stabilizálja a háti szakaszt nagy súllyal végzett gyakorlatok során, ezzel csökkentve a gerincünket érő terhelést
  • Csuklószorító: amikor súlyzós edzést vagy gimnasztikai gyakorlatokat végzünk, a csuklónkat érő terhelést enyhíti
  • Tornász kesztyű: hosszú ideig tartó gimnasztikai gyakorlatoknál a tenyér bőrét felsérthetjük, ezt a tornász kesztyű azonban megakadályozza
  • Tapasz: szintén a tornászok által használt eszköz. Általában az ujjunkat, tenyerünket vagy csuklónkat ragasztjuk le vele azért, hogy csökkentsük a bőr sérülésének veszélyét
  • Súlyemelő cipő: nehéz súlyoknál nagy szerepe van a súlyemelő cipőnek, megemelt sarka segít, hogy könnyebben és mélyebbre tudjunk guggolni, megelőzve így a sarkunk felemelkedését és a súlypontunk előre bukását
  • Speciális kézkrém: az edzések és a kréta használata során kiszáradhat a kezünk, esetleg mikro repedések alakulhatnak ki a tenyerünkön, erre jelent tökéletes megoldást a kézkrém használata edzés után
  • Saját ugrókötél: a teremben találhatóak ugrókötelek, de a saját, amihez hozzászoktunk és amit a saját testalkatunkhoz/testsúlyunkhoz választottunk mindig jobb

 

GYIK:

Soha nem fogtam még súlyzót a kezembe. Biztos, hogy képes vagyok rá?

Ne aggódj, valahol el kell kezdeni. Az edzőink segítenek kiválasztani a megfelelő súlyt, amivel először el tudod sajátítani a helyes technikát, utána jöhet majd a terhelés emelése.

Én leszek a legkevésbé fitt az edzőteremben. Nem lesz ez túl ciki?

Az edzettségi állapotod egyáltalán nem befolyásolja azt, hogy mennyire leszel sikeres Nálunk. A legsikeresebb atlétáink is mindenféle gyakorlat és készség nélkül kezdték, és nap mint nap edzettek, hogy ezen változtassanak. Bizonyos idő elteltével olyan sikereket értek el, amiről sosem álmodtak ... komolyan. Hidd el, a kitartás a legfontosabb, az pedig fejben dől el.

Vannak bizonyos sérüléseim vagy mozgáskorlátozott vagyok.

Ne aggódj, nem te vagy az egyetlen. Szakképzett edzőink Neked is megtalálják majd azokat a helyettesítő mozdulatokat, amik hozzásegítenek a céljaid eléréséhez.

Azt hallottam a CrossFit veszélyes. Igaz ez?

Nem. Minden mozgás veszélyes lehet megfelelő edző nélkül, de mi már az első naptól kezdve melletted leszünk és megtanítjuk, hogyan végezheted el helyesen és a sérülés veszélye nélkül a gyakorlatokat.