A CrossFit LITE edzés ugyanúgy a CrossFit alapjait követi, (Intenzív, folyamatosan változó, funkcionális edzés) annyi különbséggel, hogy itt inkább a kondíciót próbáljuk javítani nehéz súlyok és nagy ügyességet kívánó gimnasztikai gyarkolatok nélkül.

Nagyon sok ember szereti, vagy szeretné kipróbálni a CrossFit-et, de a súlyemelés nem tartozik a kedvencei közé. Ez érthető, hisz először a nagy súly ijesztő lehet.

A CrossFit LITE kifejezetten testsúlyos elemket, illetve könnyebb eszközöket (mint pl egy könnyű kettlebell vagy medicin labda) használ, mellette pedig növeli a kondíciót és az erőt. Az elnevezés ne tévesszen meg: ez az óra nem könnyebb, mint a normál óráink, csupán egy picit más.

 

Kinek Való?

A CrossFit LITE-ot azoknak ajánljuk:

-Akik még csak ismerkednek a CrossFit-tel
-Akik hosszabb kihagyás után térnek vissza a funkcionális edzéshez
-Akik még sosem sportoltak
-Akik szeretnének legfőképpn az állóképességük javításásra fókuszálni
-Akik egy kicsit lassabb tempóban szeretnének megismerkedni a CrossFit világával
-Akik valamilyen sérülés/betegség miatt nem szeretnének nagyobb súlyokat emelni

Öreg, fiatal, vékony, túlsúlyos... Bárki elkezdheti! A CrossFit Miskolcnál mi egy család vagyunk, biztatjuk és segítjük egymást. Gyere és éld át te is ezt az életérzést!

 

Egy próbát megér!

Mindenképpen ajánljuk, hogy próbálj ki egy CrossFit LITE órát és tapasztald meg, hogy mekkora kihívást is jelent. Az órákon főként a CrossFit alapjait tökéletesítjük és szilárdítjuk meg, elsősorban könnyebb saját testsúlyos gyakorlatokkal, mint például a fekvőtámasz, felülés vagy a guggolás, de az edzések egészen komplex feladatokat is tartalmazhatnak, mint például a Kettlebell edzés.

Ha szeretnél részt venni a normál óráinkon is, mindenképpen javasoljuk előtte a CrossFit Alapjai tanfolyamunk elvégzését, mely négy alkalomból áll (két héten át heti 2x1 óra), itt megtanulhatod a CrossFit alapjait (beleértve a súlyemelést és a gimnasztikát is)

A LITE edzéseken az intenzitást te határozod meg, természetesen mi edzők mindig ott leszünk, hogy figyeljünk rád, hogy helyesen végezd el a gyakorlatot és hogy kihozzuk belőled a maximumot.

A LITE edzés nem egy "bootcamp" edzés, az edzéseink alatt itt is a CrossFit alapelveit követjük. Tehát minden edzésen van átmozgatás, bemelegítés, nyújtás és természetesen maga az edzés, aminek hossza és komplexitása folyamatosan változik. Kihívást fog jelenteni minden óra, de ne aggódj, sosem lesz olyan feladatod amit nem tudsz elvégezni, hisz mi edzők mindig ott vagyunk, hogy szükség esetén a gyakorlatot egyénre szabva módosítsuk.

A LITE edzések nem tartalmaznak súlyemelést és nehezebb gimnasztikai elemeket, tehát itt nem fogod fejenállásból kézenállásba kinyomni magad és nem fogsz sem lökni, sem szakítani kétkezes súlyzóval.
Alap kardió gyakorlatokat fogsz végezni, és olyan eszközöket fogsz használni, mint például az ugrálókötél, medicin labda, doboz vagy az Agility Létra. Ahogy fentebb említettük, a LITE edzés nem az erősítésről szól, hanem az állóképességről és a felxibilitásról.

Szeretnénk ha tudnád, hogy a LITE edzés lehet egy ugródeszka a normál edzéseinkhez, de ha csak ezen óráinkat látogatod, akkor is garantáltan egy jobb és egészségesebb atléta válik majd belőled.

 

Mit hozz magaddal?

Egy kényelmes cipőt és sportruházatot, egy vízzel teli flaskát és tömérdek jókedvet.