Kids&Parents

Az edzéseink javítják a fizikai képességeket, a szocializálódást és nem utolsó sorban a gyermek önbizalmát. Ez a program tökéletes lehet egy másik sportág kiegészítőjeként, de önállóan is megfelelő. Nem csak fittebbé teszi a gyerekeket, javítja a koordinációjukat is, ráadásul egy jó alternatívát nyújt azok számára, akik amúgy nem lelkesednek a szokásos csapatjátékokért. Szintén hatásosan fejleszti az egyensúlyt, motorikus készségeket, magabiztosságot és pozitív hozzáállást a kihívásokhoz. Természetesen – és nem utolsó sorban – mindezt játékos és biztonságos kereteken belül. Kutatások továbbá azt is kimutatták, hogy a CrossFitező gyermekek óvodai-iskolai fejlődése is számottevő, hisz nem csak fókuszáltabbak lesznek az órán, de gyorsabban és hatékonyabban is fognak tanulni az aktív fizikai mozgásnak köszönhetően. Nem elhanyagolható az sem, hogy a szülőkkel együtt edzés teljesen egyedi élményt jelent, amiről utána napokig képesek beszélni a gyerekek. Hogy néz ki egy átlagos edzés: Minden óra 45 perces és a következő elemekből áll: Bemelegítés (10 perc) Specifikusan az aznapi feladathoz készített bemelegítés Gyakorlás (15 perc) Itt a gyermekek és szülők megtanulják és gyakorolják az aznapi feladatokat és a CrossFit alapvető mozdulatait WOD (10-15 perc) Minden WOD (Workout Of the Day – a nap edzése) párosan elvégzendő feladatokból áll, melyet a gyerekek a szülővel, vagy egymással párban hajtanak végre. Mindig két különböző nehézségű feladatot adunk, hogy egészen a legkisebbektől a legnagyobbakig biztosítsuk a megfelelő kihívást. Természetesen a szülők is több nehézségi szint közül választhatnak a feladatokban. Nyújtás (5-10 perc) Már gyermekkorban is nagyon fontos rászoktatni a kicsiket, hogy edzés után nyújtsanak megfelelően.

Flexibilitás növelése

Teljes izomzat átmozgatása

Serkenti az agyi tevékenységet

Önbizalom serkentő

Állóképesség javítás

Magabiztosságot ad