Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

WOD: A nap edzését ( Workout Of the Day) edző vezetésével, csoportban ( maximum 12 fő) végzed el, gyakorlatilag ez maga a CrossFit edzés

CrossFit LITE: Ugyanúgy a CrossFit alapjait követi, (Intenzív, folyamatosan változó, funkcionális edzés) annyi különbséggel, hogy itt inkább a kondíciót próbáljuk javítani nehéz súlyok és nagy ügyességet kívánó gimnasztikai gyarkolatok nélkül.

CrossFit Kid/Teens: A gyerekek ls tinik órája. Bővebb infólrt kattints IDE

Mobility: Egy teljes óra nyújtás, és a test mobilisabbá tétele. (Yoga és Pilátes óra kedvelőinek is ajánlott)

Open Gym: szabadedzés, ekkor tudsz egyénileg gyakorolni, vagy akár egy kihagyott WOD-ot bepótolni. Az edzőink is ekkor edzenek. A szabadedzés alatt bármikor kérheted edzőink segítségét egy-egy kérdésben, azonban arra kérünk, hogy az edzésük közben ne zavard őket.

Gymnastics: minden órán egy adott gimnasztikai elemet ( pl. húzódzkodás, kézenállva karhajlítás, kötélmászás) tanulunk, remek lehetőség a technikásabb elemek gyakorlására/tökéletesítésére. Az órán nincs WOD

Weightlifting: az olimpiai súlyemelések (szakítás, felvétel és lökés) elemeinek gyakorlása zajlik az egész órán

CrossFit OPEN: 5 héten át tartó kvalifikációs WOD.