Hétfő

  • WOD

    -

  • WOD

    -

  • WOD

    -

  • Kids&Parents

    -

  • WOD

    -

  • Open GYM

    -

  • OCR Training

    -

Kedd

  • WOD

    -

  • CrossFit LITE

    -

  • Open GYM

    -

  • CrossCircle

    -

  • WOD

    -

  • CrossFit LITE

    -

Szerda

  • WOD

    -

  • WOD

    -

  • Kids&Parents

    -

  • CrossCircle

    -

  • Open GYM

    -

  • OCR Training

    -

Csütörtök

  • WOD

    -

  • CrossFit LITE

    -

  • Open GYM

    -

  • CrossCircle

    -

  • CrossFit LITE

    -

  • WOD

    -

Péntek

  • WOD

    -

  • WOD

    -

  • CrossCircle

    -

  • Open GYM

    -

Szombat

  • Mobility

    -

  • Open GYM

    -

WOD: A nap edzését ( Workout Of the Day) edző vezetésével, csoportban ( maximum 12 fő) végzed el, gyakorlatilag ez maga a CrossFit edzés

CrossFit LITE: Ugyanúgy a CrossFit alapjait követi, (Intenzív, folyamatosan változó, funkcionális edzés) annyi különbséggel, hogy itt inkább a kondíciót próbáljuk javítani nehéz súlyok és nagy ügyességet kívánó gimnasztikai gyarkolatok nélkül.

Mobility: Egy teljes óra nyújtás, és a test mobilisabbá tétele. (Yoga és Pilátes óra kedvelőinek is ajánlott)

Open Gym: szabadedzés, ekkor tudsz egyénileg gyakorolni, vagy akár egy kihagyott WOD-ot bepótolni. Az edzőink is ekkor edzenek. A szabadedzés alatt bármikor kérheted edzőink segítségét egy-egy kérdésben, azonban arra kérünk, hogy az edzésük közben ne zavard őket.

 

Nem rendszeres speciális óráink

Gymnastics: minden órán egy adott gimnasztikai elemet ( pl. húzódzkodás, kézenállva karhajlítás, kötélmászás) tanulunk, remek lehetőség a technikásabb elemek gyakorlására/tökéletesítésére. Az órán nincs WOD

Weightlifting: az olimpiai súlyemelések (szakítás, felvétel és lökés) elemeinek gyakorlása zajlik az egész órán

CrossFit OPEN: 5 héten át tartó kvalifikációs WOD.